  • 1. Data: 2004-07-29 15:42:07
    Temat: Dziedziczenie ustawowe i darowizna
    Od: Lechique <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialem sie upewnic czy dobrze mysle. Otoz otrzymalem od
    siostry dom jednorodziny. Jesli nie zrobie testamentu, to kto
    dziedziczy nieruchomosc po mojej smierci? Procz siostry mam
    jeszcze zone i syna. Czy dobrze mysle, ze jedynym spadkobierca bedzie
    moj syn, a siostra i zona nic z tego nie dostana? Takiej darowizny nie
    mozna chyba traktowac jako wspolnego majatku malzenstwa?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Lechique

  • 2. Data: 2004-07-29 15:54:18
    Temat: Re: Dziedziczenie ustawowe i darowizna
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lechique wrote:
> [...]
    > jeszcze zone i syna. Czy dobrze mysle, ze jedynym spadkobierca bedzie
    > moj syn, a siostra i zona nic z tego nie dostana?

    dziedziczy żona i syn

    > Takiej darowizny nie mozna chyba traktowac jako wspolnego majatku malzenstwa?

    co do zasady nie

    KG