  • 1. Data: 2008-01-22 10:24:20
    Temat: Jak pozbyc sie nura?
    Od: "FW" <d...@9...sd>

    Mamy w bloku mieszkalnym problem z awanturującym się po nocach nurem. Menel
    zrobił z mieszkania pijacką melinę, drze się po nocach, rzuca krzesłami,
    stołami, jest agresywny, śmierdzi od niego, bo się w ogóle nie kompie, ma
    wszy itd. Menel nie płaci oczywiście czynszu, ani za prąd, ogrzewanie, wodę
    itd. Ogólnie w bloku jest spokój i nie jest to jakaś menelska dzielnica.
    Tylko on jest problemem.
    Jak się takiego gówna pozbyć? Jak załtwić mu eksmisję? Czy można nura podać
    do Sanepidu, żeby go przymusowo odrobaczyli i odwszawili?

  • 2. Data: 2008-01-22 10:26:30
    Temat: Re: Jak pozbyc sie nura?
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "FW" <d...@9...sd> napisał w wiadomości
    > Mamy w bloku mieszkalnym problem z awanturującym się po nocach nurem. Jak
    > się takiego gówna pozbyć? Jak załtwić mu eksmisję? Czy można nura podać do
    > Sanepidu, żeby go przymusowo odrobaczyli i odwszawili?
    Ja bym zaczął od tego, że do każdego przypadku naruszania spokoju w bliku
    wzywam policję - wykroczenie z art.51 KW. Jak im się znudzi przyjeżdżanie,
    to może cos z nim zrobią.
    Ten blok to komunalne, spółdzielnia czy wspólnota?

  • 3. Data: 2008-01-22 11:28:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "FW" <d...@9...sd> napisał w
    > Jak się takiego gówna pozbyć? Jak załtwić mu eksmisję? Czy można nura
    > podać do Sanepidu, żeby go przymusowo odrobaczyli i odwszawili?

    -wzywanie policj,
    -pisma do administracji bloku, że unimożliwia mieszkanińcom zamieszkiwanie.
    Najlepiej jak macie jakiś regulamin to wyszukać czegoś z niego.

  • 4. Data: 2008-01-22 11:52:09
    Od: "FW" <d...@9...sd>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:fn4gec$cvs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > to może cos z nim zrobią.
    > Ten blok to komunalne, spółdzielnia czy wspólnota?

    Spółdzielnia. Mieszkanie nie jest własnością nura, a jego rodziny, z którą
    jest chyba skłócony.

  • 5. Data: 2008-01-22 12:40:46
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    > Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    > Spółdzielnia. Mieszkanie nie jest własnością nura, a jego rodziny, z którą
    > jest chyba skłócony.
    Czyli spóldzielcze - własnościowe. To już musisz walczyć ze spółdzielnią o
    eksmisję

  • 6. Data: 2008-01-22 12:46:58
    Od: "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp>

    > Czyli spóldzielcze - własnościowe. To już musisz walczyć ze spółdzielnią o
    > eksmisję

    A spółdzielnia ma do tego prawo? Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji aby
    spółdzielnia eksmitowała mnie za coś z wykupionego na własność mieszkania.

    Pzdr
    Jacek

  • 7. Data: 2008-01-22 12:58:40
    Od: "FW" <d...@9...sd>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:fn4oa5$gsc$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "FW" <d...@9...sd> napisał w wiadomości
    > Czyli spóldzielcze - własnościowe. To już musisz walczyć ze spółdzielnią o
    > eksmisję

    Nie wiem, czy własnościowe. Mieszkanie jest na jego rodzinę (chyba na jego
    brata). Menel jest kawalerem i mieszka sam.

  • 8. Data: 2008-01-22 12:59:47
    Od: "FW" <d...@9...sd>

    Użytkownik "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp> napisał w wiadomości

    > A spółdzielnia ma do tego prawo? Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji aby
    > spółdzielnia eksmitowała mnie za coś z wykupionego na własność mieszkania.

    Czy to znaczy, że menel może nie płacić czynszu, robić po nocach burdy i
    jest bezkarny, nie można go eksmitować?

  • 9. Data: 2008-01-22 13:30:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A skąd wiesz, że za mieszkanie nie są wnoszone opłaty?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-01-22 13:40:46
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    Jacek M wrote:

    > A spółdzielnia ma do tego prawo? Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji aby
    > spółdzielnia eksmitowała mnie za coś z wykupionego na własność mieszkania.

    ale grunt pod tym mieszkaniem wykupiony nie jest..
    Oczywiscie ze moze exmitowac, np. za nieplacenie czynszu
    --
    go!