  • Data: 2002-07-08 19:44:18
    Temat: Jak liczyć czas pracy ? - nietypowe godziny.
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem. Zatrudniając się powiedziano mi, że będę pracował od 9:00 do
    17:00 i w zasadzie w większości przypadków tak jest.
    Jednak z racji nałożonych zadać 1-3 razy w miesiącu muszę spotkać człowieka "na
    mieście" np. o godzinie 5:30 lub przykładowo odebrać przesyłkę kurierską z
    pociągu który to pociąg przyjeżdża na dworzec o np. 21:30.
    Zarówno załatwianie spraw ze spotkanym człowiekiem, jak samo odbieranie
    przesyłki trwa kilka minut.

    Pytanie więc brzmi: ile dodatkowo czasu pracuję? Czy do czasu pracy zalicza się
    dojazd "na miasto" lub na dworzec co zajmuje mi ok. 30 minut w jedną stronę ?

    Trzeba nadmienić, że takie wychodzenie na dworzec bardzo dezorganizuje mi czas
    po pracy. Jak to rozwiązać ?

    Pozdr
    Krzysztof - k...@p...onet.pl