    From: "Ajgor" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Tue, 14 Mar 2006 12:08:41 +0100

    Okolo 8 miesiecy temu moj syn zostal napadniety i pobity. Napastnicy zabrali
    mu komorke. Natychmiast zglosilismy sprawe na policjii. Syn na zdjeciach
    rozpoznal wszystkich napastnikow (czterech). Po kilku dniach zabrano go na
    okazanie. Oczywiscie przez lustro weneckie. Okazalo sie, ze jest wiecej osob
    napadnietych i okradzionych przez tych samych gnojkow. W jedno popoludnie
    napadli siedem osob i wszystkim zabrali komorki. Wszyscy ich rozpoznali.
    Sprawa trafila do prokuratury. Nastepnie do sadu. I dzis dostalem (ja - jako
    ojciec, i syn tez) pismo z sadu, ze sprawa przeciw jednemu z nich zostala
    umorzona. Zero wyjasnien, zadnych paragrafow. Tylko Sygn akt i inforacja
    wlasnie o umorzeniu. To ja mam pytanie - CO musza w Polsce zrobic bandyci,
    zeby zostali skazani? Napluc kaczorowi na glowe? Wymordowac pol miasta?