  • 1. Data: 2003-04-08 11:39:55
    Temat: Jak brzmi art. 138 par. 1 Kodeksu Pracy ?
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    tak jak w temacie. Czy na internecie jest gdzieś Kodeks Pracy do wglądu ?

  • 2. Data: 2003-04-08 11:46:05
    Temat: Re: Jak brzmi art. 138 par. 1 Kodeksu Pracy ?
    Od: esta <f...@n...cmok.us>

    Daniel_J <d...@o...pl> napisał(a):
    > tak jak w temacie. Czy na internecie jest gdzieś Kodeks Pracy do wglądu ?
    "Niedziele oraz święta określone odrębnymi przepisami są dniami wolnymi
    od pracy."

    Na przyszłość: http://google.pl :)

    --
    esta

  • 3. Data: 2003-04-08 12:38:09
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    > "Niedziele oraz święta określone odrębnymi przepisami są dniami wolnymi
    > od pracy."

    W nawiązaniu do postu z 31 marca 2003 13:53 pt. "Dni wolne od pracy" to w
    przypadku 3 maja i 1 listopada br. pracodawca powinien dać nam jeden
    dodatkowy dzień wolny od pracy czy nie, bo już się pogubiłem ?