    From: Andrzej Dwojnowski <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Isc do sadu czy dac sie skazac zaocznie?
    Date: Mon, 14 Dec 2009 09:22:25 -0800 (PST)

    Kilka tygodni temu przez nieuwage/zmeczenie wyjechalem
    z pracy na swiatlach postojowych zamiast normalnych.
    (Byl dzien, bylo widno). Nim jakis usluzny kierowca zdazyl
    mi zamrugac swiatlami zauwazylem kraweznika (bez
    samochodu) machajacego lizakiem. (Bez swiatel jechalem
    moze 50 m.)

    Zamiast skrecic w bok i pojechac dalej i tyle by mnie
    widzieli (w dodatku jechalem nie swoim autem!) podjechalem
    pod kraweznika i sie zatrzymalem.

    Odmowilem przyjecia mandatu; dostalem teraz wezwanie do
    sadu i zastanwiam sie teraz czy isc czy nie isc. Szkoda mi
    czasu; poza tym o wymiarze sprawiedliwosci zdanie mam jakie
    mam. Czy niepojscie wiaze sie z jakimis konsekwencjami?

    A.