    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>
    Subject: Intrum Justitia - próba wyłudzenia ??
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 14 Jun 2007 22:31:50 +0200

    Szczerze mówiąc, to już mnie trochę denerwuje Intrum Justitia.

    Chodzi o firmę wysyłającą płyty CD.

    Zamówiłem towar za 5zł (mam xerokopię zamówienia)
    Towar przysłali, ale rachunek opiewał na 40zł
    Zapłaciłem im 5zł (mam dowód wpłaty na ich konto)
    Przysłali mi że mam "nadpłaty" 5zł i jestem im winien 40zł.
    Wysłałem im xerokopię zamówienia, ze zamawiałem za 5zł i wyjaśniłem, że
    wysyłając mi towar zgodzili się na 5zł, bo gdyby się nie zgadzali, to
    towaru bym nie dostał.

    Przysyła się do mnie Intrum Justitia, ze przejeli sprawę i jestem im winien
    40zł + odsetki. Czy to próba wyłudzenia ?

    Ponieważ to już druga moja sprawa z Intrum, mam szczerą ochotę złożyć
    doniesienie do prokuratury o próbe oszustwa z art. 286 kk

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net