  • Data: 2005-10-24 07:43:57
    Temat: Intercyza pytania
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytania dot. krio
    Najpierw paragraf:

    Art. 47^1.
    Małżonek może powoływać się względem innych osób na umowę majątkową
    małżeńską, gdy jej zawarcie oraz rodzaj były tym osobom wiadome.

    Załóżmy, że mam z żoną spisaną rozdzielność majątkową.
    Załóżmy teraz, że biorę pożyczkę (zwykła umowa cywilna z kolegą z
    pracy), nie informując go o tym, że z żoną mam rozdzielność. Z jakichś
    powodów przestaję spłacać. Czy kolega może w tym momencie ścigać żonę (a
    ona ewentualnie miałaby do mnie regres?) Jeśli nie, to dlaczego ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl