  • 1. Data: 2003-07-16 12:35:46
    Temat: Intercyza majatkowa itp.
    Od: "Pawel" <n...@o...pl>

    Witam

    Ma moze ktos wiedze na temat intercyzy majatkowej i tym podobnym zwiazanym z
    majatkiem i malzenstwem?
    Jesli ktos taki jest i chce sie nia podzielic to bardzo prosze o maila.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2003-07-16 12:47:46
    Temat: Re: Intercyza majatkowa itp.
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    Pawel chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Witam
    >
    > Ma moze ktos wiedze na temat intercyzy majatkowej i tym podobnym zwiazanym z
    > majatkiem i malzenstwem?

    ja mam :)

    > Jesli ktos taki jest i chce sie nia podzielic to bardzo prosze o maila.

    chcesz zachowac wiedzę tylko dla siebie????
    oj nieładnie, nieładnie :-)

    Pozdrawiam
    stern

  • 3. Data: 2003-07-16 12:50:24
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > zwiazanym z majatkiem i malzenstwem?
    > Jesli ktos taki jest i chce sie nia podzielic to bardzo prosze o

    Przeciez jest to wszystko w kodeksie rodzinnym i opiekunczym :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 4. Data: 2003-07-16 15:52:59
    Od: "Pawel" <n...@o...pl>

    > chcesz zachowac wiedzę tylko dla siebie????
    > oj nieładnie, nieładnie :-)

    nie nie :)
    mam sporo pytan a raczej moja kolezanka wiec nie chce robic zametu na
    grupie.

    pozdrawiam
    pawel