  • 1. Data: 2005-06-22 10:55:28
    Temat: Integra Direct Corp. - firma krzak?
    Od: Jarek <j...@T...gmail.com>

    Witam czy ktos dostal jakies listy itp. od firmy Integra Direct Corp.
    (http://www.integradirect.pl/) ? Jakas dziwna firma i ciagle przysylaja
    ifnormajce, ze cos sie wygralo i , ze wystarczy zadzwonic itp. ciekaw
    jestem wogole skad sobie wzieli dane. Moze ktos z grupowiczow cos o nich
    wiecej wie?

    Jarek

  • 2. Data: 2005-06-22 18:56:43
    Temat: Re: Integra Direct Corp. - firma krzak?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@T...gmail.com> napisał w wiadomości

    ja o nich nic nie wiem, ale głęboko radzę wyrzucać takie genialne
    propozycje.

  • 3. Data: 2005-06-24 11:01:27
    Od: "Karol" <l...@w...pl>

    wyrzucaj jak najpredzej!!!! dobrze radze oraz przeczytaj co pisze maczkiem
    na odwrocie pism (bez lupy nie odczytasz)!!!

  • 4. Data: 2005-06-25 16:07:01
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    Jarek napisał(a):

> [...]
    > ifnormajce, ze cos sie wygralo i , ze wystarczy zadzwonic itp. ciekaw
    > jestem wogole skad sobie wzieli dane. Moze ktos z grupowiczow cos o nich

    Ponizsze wyjasnienie znalazlam na stronie www.teleprawo.pl :
    "Ad.5 oszustwa tj. czyny określone w Art.286.§1 kk.
    Oszustwo to najprostsza sprawa wymagająca zawiadomienia o niej Policji
    lub Prokuratury. Przeciwko pierwszej fikcyjnej firmie VEGAS rzekomo z
    Warszawy a nadającej listy w Krakowie prowadzone jest już śledztwo.
    Teleprawo zainicjowało konrole URTiP na Poczcie i u usługodawcy 0701.
    URTiP w piśmie do Teleprawa z dnia 20.05.2004r, informuje że nie ma
    podstaw do wstrzymania wysyłki tych listów a badania domniemanego
    współdziałania usługodawcy 0701 w wyłudzeniach na połączeniach
    telefonicznych "z uwagi na toczące się postępowanie w Prokuraturze
    Okręgowej w Warszawie, jak również ze względu na fakt, iż przekraczają
    uprawnienia Prezesa URTiP nie były przedmiotem kontroli". Mózg firmy
    VEGAS zmienił już jej nazwę na ALLADYN a gdy poczuł zagrożenie zaczął
    wysyłać listy z Francji jako Integra Direct Corp. Jest to ten sam
    wypróbowany mechanizm "rozwoju naszej telekomunikacji", co opisany w
    bezpośredniej kradzieży impulsów telefonicznych - vide Ad.1. Lokatora
    wynajmującego mieszkanie zastępuje list z obiecanką - nagrodą, a
    dzwoniący automat zastępuje sam naiwny laureat nagrody. Jest to metoda
    tania i pozbawiona elementów ryzyka. Funkcjonuje bez przeszkód od co
    najmniej dwóch lat dzięki istniejącemu systemowi prawnemu, za wiedzą
    URTiP, UOKiK, Ministerstwa Sprawiedliwości, oraz naszych legislatorów
    szacownych posłów i senatorów, którzy stworzyli aktualnie nowe Prawo
    telekomunikacyjne, a na ile skuteczne okaże się to w najbliższej
    przyszłości."