    From: Mysiak <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Indywidualna odpowiedzialność materialna- pilne
    Date: 30 Sep 2003 17:25:19 GMT

    Problem taki jak w poscie.
    Jestem kierownikiem w duzej firmie handlowej.
    Dzisiaj dostalam do podpisania wniosek o indywidalnej odpowiedzialnosci materialnej.
    W firmie pracuje okolo 30 osob, ja sama nie wiele mam wspolnego z bezposrednim
    przyjeciem towaru na stan, nie bardzo moge tez kontrolowac stanu towaru.
    Co mam zrobic podpisac, czy nie?
    Jezeli nie podpisze, bede zwolniona.
    Prosze pomozcie.
    Czy czesto stosuje sie takie rozwiazania w firmach???

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>