  • 1. Data: 2003-01-22 14:48:28
    Temat: ISP - problemy
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

    Witam!

    Mam serie pewnych problemów, które dot. mojego ISP.

    Otóż pewnego pięknego dnia (luty 2002) podpisałem umowę z firmą D.,
    w której to znajduje się pewien dość interesujący zapis:

    1) Operator zobowiązuje się do świadczenia następujących usług:
    1. Zainstalowanie w lokalu Abonenta zakończenia łącza abonenckiego.
    [to zostało raczej wykonane - pomijam fakt poniszczenia ściany i tapety,
    "bo nie da się wbić w beton". Panowie po wywierceniu kilku otworów,
    poprzeklinali trochę i sobie poszli]

    2. Abonament.
    [hmm... nie wiem co ma znaczyć taki jednowyrazowy punkt]

    3. Dodatkowe usługi intenetowe, zgdonie z paragrafem 5 umowy.
    [no i teraz najciekawsze - w par. 5 jest mowa o kontach e-mail,
    kontach www i tak dalej - żadna z usług nie została zrealizowana
    pomimo moich licznych upomnień - niestety ustnych, a więc nie
    mam im jak tego udowodnić]

    Pomijam fakt, że przerwy w dostępie do Internetu są baardzo częste,
    a sam dostęp pozostawia wiele do życzenia - wobec tego bez
    ostrzeżenia przestałem płacić abonament. Firma nie zorientowała
    się prędko - widać mają dość duży bałagan i w grudniu na 3 dni
    przed świętami przysłano mi miłe "wezwanie do zapłaty", w którym
    poinformowano mnie, że jeśli nie zapłacę to sprawa trafi na drogę
    sądową. Zdenerwowany życzeniami świątecznymi złożyłem w tej firmie
    reklamację, w której opisałem problemy jakie mnie spotykają w związku
    z ich działalnością oraz zażądałem odstąpienia umowy przez firmę D.
    i wypłacenia mi odszkodowania za niewykonywanie usług, za które
    płaciłem im abonament. Poczekałem spokojnie 30 dni i nie dostałem
    od nich żadnej odpowiedzi.

    Czy to prawda, że mieli 30 dni na odpowiedź?
    Czy teraz mogę już z czystym sumieniem nie płacić im abonamentu,
    ponieważ nie odpowiadając na reklamację uznali moje warunki?

    --
    pzdr,
    LewY