  • 1. Data: 2004-08-14 23:08:58
    Temat: Haslo
    Od: "K4RY" <C...@n...poczta.fm>

    Witam serdecznie,
    mam intrygujące pytanie. Otóż nie wiem, jak brzmi hasło do jego załączonej
    definicji, którą własnie podaję:
    "Prawo pełnego użycia własności, również jej zaniedbania, zniszczenia;
    własność nieograniczona, połączona z prawem zmiany tytułu wartości." Czy
    mógłby mi ktoś pomóc?
    TIA

    K4RY

  • 2. Data: 2004-08-15 09:21:54
    Temat: Jakie hasło?
    Od: REGNUM<v...@w...pl>

    Jakie hasło? Definicja tego co podałeś? O co chodzi?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-15 09:48:20
    Temat: Re: Haslo
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "K4RY" <C...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > "Prawo pełnego użycia własności, również jej zaniedbania, zniszczenia;
    > własność nieograniczona, połączona z prawem zmiany tytułu wartości."

    ius abutendi ? Ten znak zapytania to po to, ze nie wiem czy dobrze
    zrozumiałam Twoj post:-)

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-08-15 17:44:09
    Od: "K4RY" <C...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR"

    > ius abutendi ? Ten znak zapytania to po to, ze nie wiem czy dobrze
    > zrozumiałam Twoj post:-)
    >
    > HaNkA

    Dokładnie o to mi chodziło. Wielkie dzięki jeszcze raz :)

  • 5. Data: 2004-08-15 18:56:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

> [...]
    > "Prawo pełnego użycia własności, również jej zaniedbania, zniszczenia;
    > własność nieograniczona, połączona z prawem zmiany tytułu wartości." Czy

    Na pewno google
    http://tinyurl.com/4quby

    --
    SQLwysyn