    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@u...roznosci.net>
    Subject: HIPERMARKETY I "KRADZIEŻ"
    Sender: Artur <a...@u...roznosci.net>
    Date: Sun, 4 Apr 2004 00:00:00 +0200

    > From: Krzysztof 'kw1618" z Warszawy
    > [mailto:kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl]
    > Posted At: Friday, April 02, 2004 8:19 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: HIPERMARKETY I "KRADZIEŻ"
    > Subject: Re: HIPERMARKETY I "KRADZIEŻ"
    >
    > i po co ten cyrk ? Nic nie ukradłeś, dać się przeszukać, 10

    A moze po to by ochrona nie patrzyla od razu na czlowieka jak na
    zlodzieja.
    Ja mialem to szczescie, ze bramka zaczela wrzeszczec jak wchodzilem do
    Media-M.
    Panowie sie zainteresowali (nie powiem - ja tez bardzo), przeszedlem sie
    przez bramke 2 razy, piszczala jak diabli. Sam zdjalem kurtke i
    przeszedlem sie bez niej, bylo cicho, pomachalem kurtka i zaczelo
    piszczec.
    W tym momencie jeden z ochroniarzy sam zaproponowal (bardzo uprzejmie),
    ze moge zostawic kurtke, ale jezeli mam ochote to on mi pomoze znalezc
    "to cos".
    Oczywiscie zgodzilem sie (bo sam bylem zainteresowany, co za cholera).
    Okazalo sie, ze ze to byl paseczek, ktory byl kiedys przylepiony do
    miarki, ktora kupilem w Liroy, ale byl przylepiony do samej tasmy.
    Przeszkadzal podczas chowania sie tej tasmy, wiec go w koncu odlepilem
    i... schowalem odruchowo do kieszeni kurtki (nawet nie wiedzialem, ze
    jestem taki porzadny ;))
    Reasumujac - chodzi mi o to, by ochrona zaczela traktowac ludzi jak
    ludzi, a nie jak bydlo, ktore przychodzi do marketu krasc.

    A.