    From: "Lechoslaw" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Grożenie prokuratorem-prosze o rade
    Date: 21 Nov 2003 22:45:36 +0100

    Godzine temu otrzymałem telefon od pewnej osoby ,ze jeżeli sie nie zjawię w
    pewnym miejscu w ciągu 15 min to jutro zajmie się mną prokurator.Osoba ta
    chciała mnie w ten sposób zastraszyć,gdyz w swojej bezsilności nie wie juz co
    ma zrobic.Ja nie mam nic wspolnego ze sprawa ,a mimo to straszy sie mnie
    prokuratorem.Pod jaki to ew.podlega paragraf?Jak sie zachować gdy jutro spotkam
    sie z ta osobą.Uważam ze jest to grozba.

    dziekuje za ew.rady