  • Data: 2012-04-18 11:47:00
    Temat: Gra losowa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym zorganizować grę losową.
    Zasady byłyby następujące.
    Gra odbywałaby się w internecie.
    Każdy los kosztowałby powiedzmy 10 zetonów.
    Zetony byłyby do nabycia u mnie. Załózmy, ze 100 zetonów kosztowałoby 10zł
    (piszę o tym, aby pokazać skalę)
    Czyli jeden los = 1zł.

    Nagrodami były rzeczy wirtualne - załóżmy, że nie ma znaczenia co.

    - Pytanie - czy taka loteria podpada pod jakąś ustawę o grach losowych?
    - Czy mogę podać, co jest nagrodami, ale nie podać prawdopodobieństwa
    wygrania tych nagród
    - na jakie inne aspekty prawne powinienem zwrócić uwagę?

    Z góry dzięki za podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.