    From: "Baczek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdzie wysłać korespondencje i co zrobić ?
    Date: Wed, 31 Mar 2010 13:26:54 +0200

    Witam
    Załóżmy, że ja wynajmuje lokal pod działalność gospodarczą pewnemu panu.
    Gość nie płaci czynszu, nie stawia się w lokalu. Wysłałem polecony z
    wypowiedzeniem najmu, list wrócił z adnotacją, ze pan pod tym adresem już
    nie mieszka.
    Czy wysłanie pod ostatnio znany adres (podany przy podpisaniu umowy, tam tez
    jest zarejestrowana działalność gospodarcza pana) może być uznane za
    skuteczne doręczenie?
    Co teraz czynić?
    Czy mogę wejść do lokalu, spakować pana i wynieść jego rzeczy do piwnicy w
    celu przechowania?