  • 1. Data: 2002-10-01 19:22:18
    Temat: Gdzie moge sie dowiedziec, gdzie i jak dlugo moj brat odsiaduje wyrok?
    Od: "Michal Wroblewski" <m...@k...mediaclub.pl>

    Mam rodzonego brata o ktorym najchetniej bym zapomnial, niestety obawiam s
    ie, ze niedlugo moze sie pojawic. Wiem tylko tyle, ze 3 lata temu zostal z
    lapany w Bydgoszczy i podobno odsiaduje tam wyrok za wlamania, kradzieze,
    pobicia i nie wiem co jeszcze. Po smierci rodzicow w 92r. zostalo nam po n
    ich mieszkanie, z ktorego wyprzedal wszystko, ja ze wzgledu ze nie bylem p
    elnoletni zostalem oddany pod opieke swojej ciotki. Widzielismy co sie z nim
    dzieje, co on robi, probowalismy mu z cala rodzina pomoc, jednak to nie pr
    zynosilo zadnych efektow, wrecz bylo coraz gorzej. Chodzi o to ze sie go
    boje, nie chce go widziec, nie chce go znac. Do kogo mam sie zwrocic, żeby
    sie dowiedziec na jaki czas zostal skazany i gdzie (jesli jeszcze odsiaduje)
    odsiaduje wyrok.