  • Data: 2013-04-03 21:36:21
    Temat: Gazeta brukowa opublikowała moje zdjęcie
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podczas spaceru z nieletnim synem na ulicy zaczepił mnie reporter
    wysokonakładowej gazety. Zadał kilka pytań. Odpowiedziałem coś na
    odczepnego. Zapytał się, czy może mi zrobić zdjęcie z synem - zgodziłem
    się ustnie. Nic nie podpisywałem. Zdjęcie moje i syna zostało
    opublikowane w gazecie. Pod zdjęciem jest rzekomo moja wypowiedź o
    treści zupełnie przekręconej w stosunku do tego, co faktycznie
    powiedziałem. Czy da się wyciągnąć od nich ze 2-3 tysiące?