  • 1. Data: 2002-01-27 17:46:08
    Temat: GWARANCJA
    Od: ">>Darko<<" <z...@s...com.pl>

    Witam

    W marcu 2001 kupilem plyte glowna do komputera na ktora gwarancja wynosi 24
    miesiace.
    Pech chcial ze w grudniu 2001 ulegla uszkodzeniu (nie z mojej winy) i
    oddalem sprzedawcy do naprawy w ramach gwarancji.
    W jednym z punktow umowy gwarancyjnej pisze ze czas naprawy nie moze
    przekroczyc 21 dni roboczych.
    Niestety okres ten juz dawno minal o czym telefonicznie poinformowalem
    (przypomnialem mu) sprzedawce.
    Sprzedawca powiedzial mi zebym przyjechal do niego to cytuje:
    "poszukam jakiejs plyty dla Pana".

    W zwiazku z tym mam do grupowiczow pytanie:
    - czy sprzedawca moze dac mi w zamian inny model plyty glownej???
    - czy moze dac taki sam model - sprawny, ale uzywany???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-27 18:25:16
    Temat: Re: GWARANCJA
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 27 Jan 2002, >>Darko<< wrote:

    > - czy sprzedawca moze dac mi w zamian inny model plyty glownej???
    > - czy moze dac taki sam model - sprawny, ale uzywany???

    Sprawa była 28389412 razy omawiana - poczytaj archiwum. Odpowiedź w obu
    przypadkach brzmi nie (nie bez zgody kupującego w każdym razie).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-27 20:02:54
    Od: ">>Darko<<" <z...@s...com.pl>

    > Sprawa była 28389412 razy omawiana - poczytaj archiwum. Odpowiedź w obu
    > przypadkach brzmi nie (nie bez zgody kupującego w każdym razie).

    Wielkie dzieki za info.

    Pozdrowka