  • 1. Data: 2002-01-27 13:45:10
    Temat: praca na urlopie wychowawczym, wstrzymany zasiłek chorobowy
    Od: "Vega" <V...@p...onet.pl>

    Witam ponownie,
    Ponieważ ostatnio bardzo mi pomogliście, mam jeszcze dwa pytania...

    1. czy mam prawo domagać się od zakładu pracy odsetek, za niewypłacony w
    terminie zasiłek chorobowy. Zwolnienie za 18.11 -25.11.2001. ZUS nie
    wypłacił, bo zakład pracy nie przybił pieczątki na zwolnieniu. Podać ich do
    Sądu Pracy ?
    Dostali już dwa ponaglenia z ZUS-u ale nadal nie uzupełnili braku pieczątki.
    :-(

    2. Czy będąc na bezpłatnym urlopie wychowawczym, mogę podjąć pracę ? Jak to
    zrobić, żeby zakład pracy się nie dowiedział. Umowa zlecenie ? I ile
    ewentualnie mogę zarobić?

    z góry dziękuję za pmoc.
    Pozdrowienia,
    Kaśka