  • Data: 2006-07-03 13:10:20
    Temat: GLS->PESEL po raz kolejny....
    Od: *Konrad* <f...@C...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem, a raczej moja firma dostała nowy regulamin firmy kurierskiej
    GLS...

    cytuje:

    VIII. Wydanie Przesyłki

    pkt 3. GLS Poland (Kurierowi) przysługuje prawo sprawdzenia tożsamości
    osoby Odbiorcy przez porównanie danych zawartych w dokumencie PN
    (potwierdzenie nadania) z danymi zawartymi w dokumentach
    identyfikacyjnych (np. dow. osobisty, paszport, prawo jazdy) oraz
    odnotowania numeru PESEL na liście doręczeń.

    koniec cytatu....

    A więc to o co się spieraliśmy z jednym z postów stało sie jasne.
    Firma GLS własnym regulaminem uregulowała sporną kwestię, tylko czy
    zgodnie z prawem??

    --
    161BB051 [Lincoln+N.Alaska]M626-PMS
    www.nemezys.pl | http://www.myspace.com/nemezys