    From: "Tomasz" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fundusz remontowy Wspólnoty
    Date: Thu, 7 Oct 2004 19:53:34 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@aab106.internetdsl.tpnet.pl

    Witam ,
    Mam pytanie odnośnie zapisu w regulaminie wspólnoty, któy dotyczy
    rozliczenia nadpłat na FR a jest następujący:

    1. W przypadku sprzedaży lokalu właścicielowi zostanie wypłacona odpowiednia
    wielkość wkładu remontowego.
    2. Nowy właściciel lokalu musi wpłacić taką samą wielkość wkładu
    remontowego.

    Zapsi ten wydaje mi się wadliwy, czy ta kwestia musi być uregulowana w
    regulaminie Wspólnoty czy nie można w ogóle to wyrzucić a podbne kwestie
    niech załatwia sprzeający/kupujący podając odpowiednią cenę mieszkania
    zawierającą ewentualne nadpłaty na FR? Jeśli w ogóle można mówić o
    nadpłątach bo w sumei FR tworzony jest na bieżące i przyszłe remonty wynikłe
    z wcześniejszego użytkowania przez sprzedającego ten lokal.

    Dziękuję za Wasze opinie.