    From: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fundusz Świadczeń Socialnych a Sąd Pracy
    Date: Thu, 24 Oct 2002 11:07:29 +0200

    Witam !!!

    Zwracam sie do grupowiczow w nastepujacej sprawie :

    W kwietniu dokladnie 14 .04 .2002 zostalem zwolniony z przyczyn zakladu w
    wyniku upadlosci firmy z art 7a , w tej chwili w Zakladzie jest Syndyk Masy
    Upadłosci , ktory przeprowadza formalnosci zwiazane z upadkiem zakladu.
    Przepracowalem w zakladzie 25 lat 4 miesiace otrzymalem świadczenia nalezne
    z Funduszu Swiadczeń Gwarantowanych i z tym sie zgadzam wszystko jest jak to
    sie mowi ok.
    Moje pytanie brzmi :
    Pracujac nie otrzymalem swiadczen z Funduszu Świadczen Socjalnych za rok
    2002 wiem ze kazdy zaklad zatrudniajacy pracownikow musi odprowadzac skladki
    na w/w Fundusz ( byly zaklad zatrudnial okolo 200 osob ).
    Czy moge podac ewentualnie kogo mam podac do Sądu Pracy o zaplate tych
    świadczen.
    Slyszalem ze jezeli jest Syndyk to takie roszczenia sa bezpodstawne i Sąd
    Pracy nie rozpatruje tych pozwow.
    Pozdr Andrzej