  • 1. Data: 2004-02-10 17:05:54
    Temat: Flood czy to spam??
    Od: "dar3k" <d...@N...pl>

    Mam pytanie czy flood jest rowniez spamem i czy jest sie za to karanym bo
    ktos mi wyslal bombe mailowa i chcialbym wiedziec czy moge cos z tym zrobic
    ?? tylko ze nie byla to zadna reklama ani nic takiego...poprostu tylko ok
    1000 maili o tresci Walentynka od cichej wielbicielki :P

  • 2. Data: 2004-02-10 18:26:30
    Temat: Re: Flood czy to spam??
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) dar3k w wiadomości <news:c0b31u$efv$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > ktos mi wyslal bombe mailowa i chcialbym wiedziec czy moge cos z tym zrobic

    Boję się, że nic z tego - podobnie jak nie jest karane w żaden sposób
    założenie durnej reklamy na klamkę. BTW nie mogę się doprosić znajomych,
    żeby mi nie przysyłali "śmiesznych" filmików, bo łącząc się z internetem
    przez gprs nie muszę być z tego powodu aż taki szczęśliwy...

    --
    Olgierd
    "Nie ma nic straszniejszego od samego strachu", F.D. Roosevelt

  • 3. Data: 2004-02-10 20:00:57
    Od: "dar3k" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby mi nie przysyłali "śmiesznych" filmików, bo łącząc się z internetem
    > przez gprs nie muszę być z tego powodu aż taki szczęśliwy...
    No wlasnie a co tak wlasciwie mozna podciagnac pod SPAM??

    BTW: a zgloszenie takiego incydentu jak flood mailowy (czy jak kto woli
    bomba mailowa) do abuse jego dostarczyciela netu cos da?? czy to rowniez nie
    karalne ;)

  • 4. Data: 2004-02-10 23:00:33
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) dar3k w wiadomości <news:c0bd9g$sup$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > BTW: a zgloszenie takiego incydentu jak flood mailowy (czy jak kto woli
    > bomba mailowa) do abuse jego dostarczyciela netu cos da?? czy to rowniez nie
    > karalne ;)

    A to już inna sprawa, powiedziałbym, że o tym zadecyduje abuse (choć
    powinien regulamin świadczenia usług). BTW nie sądzisz, że to może być
    jakiś wyjątkowo wredny wirus?

    --
    Olgierd
    "Narodowi zepsutemu nadzwyczaj trudno jest utrzymać odzyskaną wolność",

  • 5. Data: 2004-02-11 21:49:27
    Od: "dar3k" <d...@N...pl>

> [...]
    > A to już inna sprawa, powiedziałbym, że o tym zadecyduje abuse (choć
    > powinien regulamin świadczenia usług). BTW nie sądzisz, że to może być

    nie to nie jest virus na 1000% bo jakby to byl virus to przychodziloby to z
    mojego IP jak wysyla z mojej skrzynki a to przychodzi z IP SDI probowalem
    namierzyc te IP ale kolo gdzies z Poznania (widze po hoscie :P)

    hmm no to musze sprobowac :P

    BTW wirus to wysyla jak juz maila ze smiesnym adresem, z jakas regula a on
    przychodzi kazdy z tej samej daty poprostu to jest bomba :P