  • Data: 2006-06-05 09:32:56
    Temat: Firma KRUK epizod 234
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przestali już przysyłać pisma z takim wielkim czerownym logo na całą stronę.
    Teraz zaczęła mnie "nękać" firma detektywistyczne KRUK.

    Poinformowali, że podjęli działania detektywistyczne w celu ustalenia
    ukrytych źródeł dochodu oraz majątku dłużnika/

    Zostali zobowiązani przez wierzyciela ( tj KRUK S.A.) wo wszczęcia
    postępowania w celu ustalenia:
    - przychodów
    - prowadzenia działalności gospodarczej
    - darowizn
    - świdczeń w naturze

    Sporządzony raport zostanie przekazany komornikowi ( dobrze ze dodają że po
    wszczęciu egzekucji) a także właściwemu Urzędzowi Skarbowemi oraz ZUS

    Ciekawi mnie ( tak z czystej ciekawości) jakie xródła moze taki detektyw
    wykorzystywać ?
    Jedyne źródło jako takiej wiedzy ( oczywiście poza faktcznie ukrywanymi
    dochodami) sa w US i ZUS.
    No to po co chcą ich potem informować ? Że nielegalnie weszli w posiadanie
    takich danych ??

    macso