  • 1. Data: 2003-07-28 10:23:16
    Temat: Fan polskiego hip-hopu
    Od: wku <n...@p...fm>

    Witam,

    czy sa jakies sposoby na fanow polskiego hip-hopu? To tacy panowie, co
    nosza spodnie z rozporkiem w okolicy kolan, dziwne czapeczki, szerokie
    bluzy, maja problemy z rekoma (dziwnie je zawsze wyginaja, gdy cos
    mowia) i nie lubia policji.

    Wlasnie taki czlowiek pode mna zamieszkal. Nie mam nic tutaj
    naprzeciwko, ale czesto w domu pracuje wieczorami lub w weekendy. Jest
    to jednak dosc trudne ze wzgledu na lomot dobiegajacy z dolu. Lup, lup,
    lup, lup - juz slychac wspaniale dzwieki tej muzyki.

    Przez otwarte okno podczas goracego dnia dobiegaja tez monotonne teksty:
    'Damy rade, damy rade, damy rade, damy rade, damy rade, damy rade...'

    I tak w kolko... Kilka monotonnych piosenek przez caly dzien. Ciagle to
    samo. I ciagle sluchac to lupanie z dolu.

    Czy mozna cos zrobic w takiej sprawie? Wiem, ze mozna zaklocac cisze
    nocna. Ale co zrobic, jesli ktos zakloca spokoj w ciagu dnia tym
    cholernym lupaniem?

  • 2. Data: 2003-07-28 12:00:19
    Temat: Re: Fan polskiego hip-hopu
    Od: "delta9" <m...@i...pl>

    czuc delikatna zawisc do hiphopowcow :-)

    a co do halasu, to powiniennes spokojnie prozmawiac najpierw z rodzicami
    dziecka, oni powinni pierwsi reagowac, potem proponuje zgloscic sprawe do
    dozorcy i jemu zlecic zrealizowanie zadania o nazwie "uciszenie glosnego
    hiphopowca"

    --
    pozdrawiam
    delta9

  • 3. Data: 2003-07-28 12:00:33
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik wku napisał:
    > Czy mozna cos zrobic w takiej sprawie?

    oczywiscie ruszenie tylka 1 pietro w dol i grzeczne powiedzenie mu o co
    chodzi za bardzo uraza Twoja dume?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-07-28 12:11:49
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bg33eg$o7j$1@news.onet.pl>, s...@...pl says...

    > oczywiscie ruszenie tylka 1 pietro w dol i grzeczne powiedzenie mu o co
    > chodzi za bardzo uraza Twoja dume?

    W miare mozliwosci - prosze o porady. Rozmawianie na temat mojej dumy,
    nie jest moim celem.

  • 5. Data: 2003-07-28 12:12:59
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bg33a7$qb6$1@nemesis.news.tpi.pl>, m...@i...pl
    says...

    > czuc delikatna zawisc do hiphopowcow :-)

    Nie mam zadnej zawisci :-)

> [...]
    > dozorcy i jemu zlecic zrealizowanie zadania o nazwie "uciszenie glosnego

    Dzieki za podpowiedz. Tak zrobie.

  • 6. Data: 2003-07-28 12:41:02
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik wku napisał:
    > W miare mozliwosci - prosze o porady.

    poradzilem ci co masz zrobic
    jesli to przerasta twoje mozliwosci, to wspolczuje

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2003-07-28 12:51:28
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bg35qd$1cv$2@news.onet.pl>, s...@...pl says...

    > poradzilem ci co masz zrobic
    > jesli to przerasta twoje mozliwosci, to wspolczuje

    Nie, nie przerasta. Ale mysle, ze mozna to napisac normalnym tonem
    zamiast tonem, w ktorym daje sie wyczuc drwine.

  • 8. Data: 2003-07-28 18:32:27
    Od: "GT!" <d...@S...waw.pl>

    > Nie, nie przerasta. Ale mysle, ze mozna to napisac normalnym tonem
    > zamiast tonem, w ktorym daje sie wyczuc drwine.

    cytuje:
[...]

    to tez sie dalo napisac normalnie. sam hiphopowcem nie jestem ale znam
    takich i mam odmienne zdanie wiec domagajac sie normalnego tonu nalezy
    rowniez go stosowac.

    pozdrawiam, GT!

  • 9. Data: 2003-07-28 19:51:13
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

> [...]
    >
    > to tez sie dalo napisac normalnie. sam hiphopowcem nie jestem ale znam
    > takich i mam odmienne zdanie wiec domagajac sie normalnego tonu nalezy

    to nie drwina...

    dd

  • 10. Data: 2003-07-28 21:28:00
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    >
    > Czy mozna cos zrobic w takiej sprawie? Wiem, ze mozna zaklocac cisze
    > nocna. Ale co zrobic, jesli ktos zakloca spokoj w ciagu dnia tym

    Kup sobie dobra wieze oraz jakies fajne plyty, osobiscie polecam
    Burzum, Cradle of Filth oraz Cannibal Corpse ;-) Na hip-hopowca
    na pewno podzialaja swietnie i zaglusza go w sam raz ;-)

    A tak powaznie, to mozna porozmawiac z delikwentem, nastepnie
    jego rodzicami a potem to juz chyba tylko wspomniany wyzej sposob.

    Michal Letowski