  • 31. Data: 2005-05-07 00:10:10
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Bramkarz, który go nie wpuszcza używając siły popełnia przestępstwo.

    Bramkarz po prostu nie usuwa sie z przejscia. I co mu zrobisz?

    --
    KRZYZAK

  • 32. Data: 2005-05-07 00:17:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Nieletnim proponuje organizacje urodzin w takich miejscach jak
    > McDonald's. Mają przeważnie specjalną salę na takie okazje. Można
    > zamówić Clowna i baloniki. Będzie cola, fanta, sprite.

    Sam się stołuj w fuckdonaldzie. Tam śmierdzi.

  • 33. Data: 2005-05-07 00:20:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Bramkarz po prostu nie usuwa sie z przejscia. I co mu zrobisz?

    997 -> "Panie władzo - tutaj stoi taki palant i fizycznie uniemożliwia
    mi skorzystanie z publicznej oferty".

  • 34. Data: 2005-05-07 00:22:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > No dobrze, ze jest. Ale wytlumacz mi - po co?

    W imię zasad....

    Jak rozumiem niektórym odpowiada mentalność popychadła, wycieraczki i
    ogólnie spełniana rozkazów każdego, kto akurat ma ochotę rozkazywać, ale
    stąd się biorą te wszystkie stada posłusznych poddanych każdego dyktatora.

  • 35. Data: 2005-05-07 00:29:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Bramkarz po prostu nie usuwa sie z przejscia. I co mu zrobisz?

    Podetnę? To dyskusja bez sensu. Poczekam jak mu się znudzi, w między
    czasie wzywając policję, bo jakiś idiota nie chce mnie wpuścić do
    lokalu.

  • 36. Data: 2005-05-07 00:37:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > 997 -> "Panie władzo - tutaj stoi taki palant i fizycznie uniemożliwia
    > mi skorzystanie z publicznej oferty".

    Zapomniales, ze to impreza zamknieta...

    --
    KRZYZAK

  • 37. Data: 2005-05-07 00:42:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Podetnę? To dyskusja bez sensu.

    Ale ty jajarz jestes. I jebak teoretyk ;>
    W takim przypadku pan ochroniarz obezwladni cie, zakuje w kajdanki i dopiero
    bedzie obciach...

    > Poczekam jak mu się znudzi, w między
    > czasie wzywając policję, bo jakiś idiota nie chce mnie wpuścić do
    > lokalu.

    ROTFL :DDD Wiesz, co to znaczy impreza zamknieta?

    --
    KRZYZAK

  • 38. Data: 2005-05-07 01:01:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zapomniales, ze to impreza zamknieta...

    A z czego to wynika? Bo ostatnio dyskutowaliśmy o ograniczeniu wieku,a
    nie imprezie zamkniętej. impreza zamknięta polega na tym, ze jest
    organizator, który wpuszcza kogo chce. W tym wypadku koleżanka naszego
    pytającego decyduje, kto wchodzi, a nie właściciel lokalu. Nie komplikuj
    rzeczy prostych.

  • 39. Data: 2005-05-07 01:04:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale ty jajarz jestes. I jebak teoretyk ;>
    > W takim przypadku pan ochroniarz obezwladni cie, zakuje w kajdanki i
    dopiero
    > bedzie obciach...

    A mój wójek przyjedzie czołgiem ... znasz to? Ja to w przedszkolu
    przerabiałem.

    > ROTFL :DDD Wiesz, co to znaczy impreza zamknieta?

    No. Zamyka się wszystkich na Izbie Wytrzeźwień, a kierownika lokalu w
    areszcie za sprzedaż nielatom piwa. Bramka trafia do izby z
    zastrzeżeniem, bo pracują bez licencji. To jest dopiero impreza
    zamknięta. A Tobie o coś innego chodziło? :-)

  • 40. Data: 2005-05-07 01:22:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > organizator, który wpuszcza kogo chce. W tym wypadku koleżanka naszego
    > pytającego decyduje, kto wchodzi, a nie właściciel lokalu. Nie komplikuj

    Dobra. Zalozmy, ze przed wejsciem jest informacja, ze jest wstep od 18 lat.
    Znajdz mi podstawe prawna, zmuszajaca wlasciciela lokalu do wpuszczenia 17
    latka.

    --
    KRZYZAK