    From: XWindowsMen <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Działanie na szkodę firmy a pokrycie strat.
    Date: Tue, 7 Jul 2009 01:23:18 -0700 (PDT)

    Witam.
    W firmie jest 5 komputerów. Przez weekend siedział i pracował na nich
    informatyk naprawiając je. Szef powiedział, że rachunek (wysoki) za
    naprawę wystawi do zapłacenia mi... ze względu na to, że niby-przez-
    moje działanie ja doprowadziłem do zawirusowania ich wszystkich. Brak
    mu argumentów do uzasadnienia swojej tezy.

    Może wystawić mi taki rachunek do zapłacenia!? Do jakiej wysokości
    mogę coś takiego zapłacić!? KP jakoś to reguluje!?

    Jak się inteligentnie "wymigać" od zapłacenia rachunku!? "Szef" po
    prostu nie dba o komputery... zostały one zawirusowane... a teraz
    szuka jelenia który zapłaci za niego ten rachunek. Mogę odmówić
    zapłacenia... wtedy pozostaje tylko sąd pracy rozumiem!? Z góry
    dziękuję za rozwianie moich wątpliwości.