  • 1. Data: 2007-02-26 16:38:28
    Temat: Działalnosc gospodarcza a rekojmia/gwarancja
    Od: b...@o...art.pl

    Witam

    Kupilem sobie do firmy uzywanego laptopa.Zepsul sie szybciutko wiec
    oddalem do serwisu,podobno naprawili,kilka razy nie dotrzymali
    umowionego terminu ale co tam.
    Gwarancja obejmuje 3 miesieczny okres ktory wlasnie minal i zgodnie z
    prawem Murphy`ego komputer zepsul sie dokladnie tak samo jak
    poprzednio.
    Zakladam ze bedzie sie dalej psul a ja nie mam czasu i ochoty sie
    uzerac z serwisem,tym bardziej ze minely 3 miesiace i pewnie beda
    chcieli kase za naprawe.Wystosowalem ustnie zyczenie zwrotu gotowki
    ale zostalem spuszczony po brzytwie.
    Na fakturze jest malymi literkami zapis ze rekojmia nie dotyczy
    przedmiotu sprzedazy (558.1KC).
    I tu moje pytanie.Czy taki zapis jest w zgodzie z litera prawa?Czy
    mozna ot tak sobie wylaczyc rekojmie?Czy jest jakis sposob na
    odzyskanie pieniedzy czy laptop po 3 miesiacach nadaje sie do kosza?
    Za wszelkie sugestie dziekuje.
    Pozdrawiam
    Bartek.

  • 2. Data: 2007-02-27 05:01:11
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    b...@o...art.pl napisał(a):
    > Na fakturze jest malymi literkami zapis ze rekojmia nie dotyczy
    > przedmiotu sprzedazy (558.1KC).
    > I tu moje pytanie.Czy taki zapis jest w zgodzie z litera prawa?Czy
    > mozna ot tak sobie wylaczyc rekojmie?

    można (jeśli nie jesteś konsumentem), pytanie czy można to zrobić
    skutecznie na fakturze

    KG

  • 3. Data: 2007-03-01 18:38:10
    Od: b...@o...art.pl

    > można (jeśli nie jesteś konsumentem), pytanie czy można to zrobić
    > skutecznie na fakturze

    No wlasnie o to sie pytam:)
    Ktos ma jakis pomysl?Bylbym wdzieczny za pomoc,bo musze ruszyc sprawe.
    Bartek