  • From: "nelson" <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dwa różne pytania !!!
    Date: Wed, 17 Jul 2002 10:49:04 +0100

    Witam

    Proszę szanownych grupowiczów o odpowiedź na nast. pytania:

    1. Czy istnieje jakiś przepis mówiący o odległości zaparkowanego
    samochodu od ściany bloku (okna) na podwórku, które nie jest
    parkingiem i parkują tam wszyscy lokatorzy ??? Podwórko jest
    własnością wspólnoty mieszkaniowej i czy ona może wydać jakiś
    nakaz dotyczący powyższego sposobu parkowania ???
    Jestem członkiem tej wpólnoty jeśli to cos zmienia...

    2. Dokonałem zamiany własnościowego mieszkania spółdzielczego
    na własnościowe mieszkanie komunalne. Cena mieszkania spółdzielczego
    została określona w akcie notarialnym przeze mnie, a cena mieszkania
    komunalnego została ustalona przez urząd miasta (wycena biegłego).
    Te ceny stanowiły podstawę do naliczenia podatku dla urzędu skarbowego.
    Teraz dostaliśmy pismo o wszczęciu przez urząd skarbowy postępowania
    w sprawie zaniżenia kwoty podatku wynikającej z zanizenia wartości mieszkań.
    (US sugeruje w wezwaniu własne ceny).
    Czy US może podważyć wycenę mieszkania komunalnego wykonaną przez
    rzeczoznawce na zlecenie urzędu miasta ???
    A co z ceną mieszkania spółdzielczego, którą sam ustaliłem ???
    Jak sie bronic przed US

    Piotrek

    Piotrek
    Piotr Medela