  • Data: 2004-12-10 12:13:21
    Temat: Dwa lata dla Rywina? Nie przesadzają troche?
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Ja naszych sądów nigdy nie rozumiałem. Przecież za pobicie staruszki dostaje
    sie zawieszenie, a ten ma dwa lata w pierdlu siedzieć? Prawie wszyscy pijani
    kierowcy dostają zawiasy a ihmo są groźniejsi dla społeczeństwa niż jakiś
    oszołom.

    Niech zapłaci milion złotych na jakąś fundacje i przez rok podciera tyłki w
    domach opieki społecznej (ograniczenie wolności) to się skuteczniej oduczy
    oszustw niż przez dwa lata na NASZ koszt w więzieniu z bandziorami.

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk