  • 1. Data: 2010-09-08 16:02:43
    Temat: Drzewa przy granicy posesji
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Przejrzalem internet, ale dla pewnosci chcialem zapytac jeszcze tutaj:
    Czy jakis przepis mowi o tym w jakiej odleglosci od granicy posesji (dzialka
    budowlana) i jak gesto mozna sadzic drzewa ozdobne?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2010-09-09 20:54:40
    Temat: Re: Drzewa przy granicy posesji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Sep 2010, Huaskar wrote:

> [...]
    > Czy jakis przepis mowi o tym w jakiej odleglosci od granicy posesji (dzialka
    > budowlana) i jak gesto mozna sadzic drzewa ozdobne?

    Masz na myśli działanie nożyc sąsiada wg. art. 150 KC? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-09-10 06:25:58
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    > Masz na myśli działanie nożyc sąsiada wg. art. 150 KC? ;)

    Chodzi mi przede wszystkim o liscie spadajace na sasiednia posesje. Sytuacja
    w ktorej jedna posesja przypomina park a druga pole golfowe.

    H.

  • 4. Data: 2010-09-12 05:44:23
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

    > Chodzi mi przede wszystkim o liscie spadajace na sasiednia posesje. Sytuacja
    > w ktorej jedna posesja przypomina park a druga pole golfowe.
    >

    > H.

    nie ma takich regulacji. w grę wchodzi wyłącznie prawo cywilne i naruszenie
    własności sąsiada /wspomniane liście, gałęzie, korzenie itd./.