  • 1. Data: 2002-09-17 13:05:58
    Temat: Dowod osobisty
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam taki problem zona musi wyrobic dowod osobisty, pracuje dziennie w
    godzinach od 8:00 do 16:00 i nie ma jak zlozyc wniosku na dowod , czy ja
    jako maz moge zlozyc ja za moja zone , oczywiscie zona napisze mi
    oswiadczenie ze uprawnia mnie do zlozenia wniosku.

    I tutaj mam pytanie w urzedzie mowia ze trzeba zlozyc wniosek osobiscie, jak
    to jest ?

    Za informacje z gory dzieki

  • 2. Data: 2002-09-17 16:44:58
    Temat: Re: Dowod osobisty
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jako maz moge zlozyc ja za moja zone , oczywiscie zona napisze mi
    > oswiadczenie ze uprawnia mnie do zlozenia wniosku.

    zamiast bawic sie w zaswidaczenia, niech zona idzie w czwartek do Urzedu w
    Gliwicach
    http://www.um.gliwice.pl/um/biuro/index.php

    pracuja do 18.00
    ssj5

  • 3. Data: 2002-09-17 22:49:16
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    "ssj5" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > zamiast bawic sie w zaswidaczenia, niech zona idzie w czwartek do Urzedu w
> [...]

    A ja pracuje caly dzien. Kogo moglbym wyslac i z jakim upowaznieniem zeby
    dostac upragniony dowod ?

    P.S. Po co bawic sie w zagladanie komus w zrodelko wiadomosci i zmuszac
    kogos do wyjasnien typu "a ja tylko od kolegi to wyslalem, nie jestem z
    Gliwic...". Nie lepiej od razu udzielic odpowiedzi na pytanie ?

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)

  • 4. Data: 2002-09-17 23:05:43
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Gacek napisa_(a):

    > A ja pracuje caly dzien. Kogo moglbym wyslac i z jakim upowaznieniem zeby
    > dostac upragniony dowod ?

    Najlepiej zadzwoń do urzędu.
    Nie wiem czy problem nie polega na tym, że coś trzeba własnoręcznie
    podpisać (jakiś podpis na tych dowodach chyba jest?). Ale jeśli nie to
    powinno wystarczyć napisane przez żonę pełnomocnictwo.

    KG

  • 5. Data: 2002-09-18 07:37:09
    Od: "Jacek Szymanski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > oswiadczenie ze uprawnia mnie do zlozenia wniosku.
    >

    > I tutaj mam pytanie w urzedzie mowia ze trzeba zlozyc wniosek osobiscie,

    Z tego, co wiem, trzeba osobiscie, poniewaz konieczne jest zlozenie podpisu
    przy uzedniku. Podpis bedzie pozniej skanowany. Odbior tez ponoc musi byc
    osobiscie.

    pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2002-09-18 11:32:48
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    "Jacek Szymanski" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    podpisu
    > przy uzedniku. Podpis bedzie pozniej skanowany. Odbior tez ponoc musi byc
    Dokladnie to samo slyszalem jak wyrabialem. Ale co by bylo np. w przypadku
    osoby powiedzmy w spiaczce ? (ktorej pelnomocnikom potrzebny jest DO tej
    osoby). Wyrobienie jest niemozliwe ?