  • Data: 2017-01-17 13:30:23
    Temat: Dokumentacja medyczna w prywatnym gabinecie.
    Od: marsel <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to jest z dokumentacją medyczną w prywatnym gabinecie?
    Kto jest właścicielem tej dokumentacji i kto za nią odpowiada w razie
    jakichś problemów, na przykład: śmiercią lekarza prowadzącego taki
    jednoosobowy gabinet?
    Ja mam taką sytuację, że lekarz, który prowadził gabinet uległ wypadkowi
    i dostał udaru, gabinet jest od kilku lat zamknięty, rodzina zabrała
    gdzieś tego lekarza do siebie, a ostatnio pomieszczenia, w którym
    funkcjonował gabinet wynajmuje jakaś firma.
    Raz, że nie ma dostępu do dokumentacji, dwa to nie wiadomo w czyje łapy
    wpadła. Jaka jest szansa na odebranie swoich papierów?