  • 1. Data: 2004-03-07 12:11:33
    Temat: Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu i stempla
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Dostaje wyciagi z banku bez podpisu, bez pieczatki
    za to z napisem
    "Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu i stempla"
    Czy taki dokument moze byc dowodem takim samym jak dokument
    z podpisem i stemplem?

    Czy to prawda, ze takie dokumenty nie wymagaja podpisu i stempla?
    Czy moze banki sobie leca?

    WOJSAL

  • 2. Data: 2004-03-07 12:27:04
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Czy to prawda, ze takie dokumenty nie wymagaja podpisu i stempla?

    Prawda, ale ludzie mają problemy z uznawaniem takich dokumentów..

    "takie coś to sobie można w wordzie wydrukować"

    A stempelek nie?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-07 12:49:28
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda, ale ludzie mają problemy z uznawaniem takich dokumentów..
    >
    > "takie coś to sobie można w wordzie wydrukować"
    >
    > A stempelek nie?

    Dokladnie.
    Czyli podpis i stempelek nie jest wymagany, ale
    sam dokument moze pelnic w zasadzie role wylacznie
    papieru toaletowego?

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-03-07 12:58:58
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda, ale ludzie mają problemy z uznawaniem takich dokumentów..
    >
    > "takie coś to sobie można w wordzie wydrukować"
    >
    > A stempelek nie?

    zaraz przypomina mi sie lewe wezwanie do stawienia się na komisję lekarską w
    związku z weryfikacją rezerwy z uwagi na wzrost zagrożenia terrorystycznego
    po 9/11. Opracowałem coś takiego na zamówienie kumpla. Wszystko w tym
    wezwaniu było ok - podstawa prawna z powołaniem na różne lewe rozkazy i
    rozporządzenia, pieczątka Samodzielnej Sekcji Uzupełnień 10 Brygady Wojsk
    Obrony Wewnętrznej, nawet pieczatka imienna i podpis "z. up. Dowódcy Sekcji
    Uzupełnień ppor. A. Toporek". Godzina, miejsce (podaliśmy adres knajpy przy
    hotelu garnizonowym, żeby sie nie kapnął) Wszystko pięknie opracowane w
    Wordzie i photoshopie i wydrukowane na atramentówce. Wydrukowaliśmy nawet
    "urzędową" kopertę i wysłaliśmy innego kumpla w charakterze posłańca by
    doręczył za poświadczeniem odbioru. W wyznaczonym dniu kumpel siedział w
    ogródku knajpy. Gość przyszedł i był święcie przekonany że ma się stawić na
    jakąs komisję lekarską. A tak stawił się na piwo...

    _____________
    RF

  • 5. Data: 2004-03-07 13:07:11
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z podpisem i stemplem?
    >
    > Czy to prawda, ze takie dokumenty nie wymagaja podpisu i stempla?

    Jeszcze jedno.
    Jaka jest definicja dokumentu elektronicznego?
    Czy wydrukowany dokument elektroniczny
    jest dokumentem elektronicznym czy papierowym?

    WOJSAL

  • 6. Data: 2004-03-07 13:19:04
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Jeszcze jedno.
    > Jaka jest definicja dokumentu elektronicznego?
    > Czy wydrukowany dokument elektroniczny
    > jest dokumentem elektronicznym czy papierowym?

    Tak to wygląda w mBanku. Polecam cytowaną poniżej ustawę.

    Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu. Dokument
    sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.Nr 140 z 1997
    roku, poz.939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla.