    From: "klon Boukuna" <k...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Do wszystkich szwabów i żydów polskojęzycznych
    Date: Wed, 6 Mar 2002 21:14:14 +0100

    Mój brat jest moralnym zwycięzcą.
    Zmusił całą machinę aparatu bezpieczeństwa bundes-żydostwa do zajęcia się
    jego osobą.
    Sprowokował kundli co mają domieszkę polskiej krwi (ale się tego brzydzą) do
    pisania krytycznych opinii na jego temat na tej liście i wylewania strumieni
    nienawiści na polską nację. Ja was rozumiem, jak zrozumiałem postępowanie
    Adolfa Hitlera, który pod wpływem kompleksów żydowskich korzeni, dopuszczał
    się eksterminacji swoich pobratymców w czasie II WŚ .

    Mnie brukowa znajomość języka niemieckiego czy rosyjskiego nie upoważnia do
    wciskania nosa na obce listy dyskusyjne?

    Grzegorz Niedźwiecki