  • 11. Data: 2021-12-16 22:57:33
    Temat: Re: Dlugosc kwarantanny
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 17:52, J.F pisze:

    > Art. 34.
    > 2. Osoby, które były narażone na chorobę zakaźną lub pozostawały w
    > styczności ze źródłem biologicznego czynnika chorobotwórczego, a nie
    > wykazują objawów chorobowych, podlegają obowiązkowej kwarantannie lub
    > nadzorowi epidemiologicznemu, jeżeli tak postanowią organy inspekcji
    > sanitarnej przez okres nie dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia
    > następującego po ostatnim dniu odpowiednio narażenia albo styczności.

    No i masz że która miała styczność i nie dłużej niż. Czyli po uważaniu
    nie mogą. Znaczy mogą ale im nie wolno.

    > Czego - czy przebywa na kwarantannie/izolacji, czy czy inspektor ma
    > prawo ? :-)

    Ani jednego ani drugiego:P

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-12-17 12:18:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zamknij dziecko na 21 dni.

    -----

  • 13. Data: 2021-12-17 17:51:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 12:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zamknij dziecko na 21 dni.

    No ale nie o to było pytanie. Tylko czy można każdego po widzimisię i
    bez limitu. No nawet w pislandii nie wolno (choć można).

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-12-17 18:06:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 12:18:46 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Zamknij dziecko na 21 dni.

    Zamykali już na dłużej wszystkie bez wyjątku - zapomniało się już?
    Czy może dopiero przegląda się na oczka, ale "mgła covidowa" zasłania to, co było
    przed rokiem, bo uświadomienie sobie całość na raz byłoby nie do zniesienia?
    Trzeba się było zaszczepić, nie siedziałbyś na kwarantannie.
    Chyba że żeś zaszczepion, a do lekarza było umówione dziecko, które zaszczepione
    jeszcze być nie mogło, wtedy współczuję. Ale wtedy domownicy nie są na kwarantannie.
    Chyba że to nie kwarantanna, a izolacja.

  • 15. Data: 2021-12-18 22:22:17
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Trzeba się było zaszczepić, nie siedziałbyś na kwarantannie.

    Bzdura. Z kwarantanny zwalnia zaszczepienie I negatywny wynik testu.

    Co w praktyce - przynajmniej u mnie - oznacza że trzeba wywalić trzy stówy...

  • 16. Data: 2021-12-19 19:19:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 18 grudnia 2021 o 22:22:19 UTC+1 m4rkiz napisał(a):
    > Bzdura. Z kwarantanny zwalnia zaszczepienie I negatywny wynik testu.
    >
    > Co w praktyce - przynajmniej u mnie - oznacza że trzeba wywalić trzy stówy...

    Trzy stówy - i to bodajże dopiero po kilku dniach.
    Albo się mylisz i test zwalnia tylko z kwarantanny po przyjeździe spoza UE, a nie tej
    nałożonej wwynoku kontaktu z zakażonym.
    Tak czy siak szczepionki wciąż za darmo.
    Możesz uwierzyć - po 3 dawce mRNA wciąż żyję.

  • 17. Data: 2021-12-20 07:37:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzieci kobitek co to brały jakieś leki też żyją, co najwyżej bez nóżek i bez rączek.

    -----

  • 18. Data: 2021-12-20 08:27:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 07:38:00 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Dzieci kobitek co to brały jakieś leki też żyją, co najwyżej bez nóżek i bez
    rączek.

    Podczas ciąży.
    Ale debil każdą głupotę powie, żeby sobie debilizm uracjonalnić.
    Dawno temu w "Bravo" był artykuł o tym, co chłopak może mówić dziewczynie w celu
    zaciągnięcia do łóżka - oraz tłumaczenie.
    Kulminacją było: "to straszne, żeby w twoim wieku być jeszcze dziewicą" - co znaczy:
    "jestem w stanie gadać najgorsze debilizmy, żeby tylko osiagnąć cel".
    Cóż, widać musisz dostać od pandemii bezpośrednio - np. mocniej zachorować na to, z
    czym chciałeś iść do lekarza.
    Bo pandemia to nie tylko covid - ale egoista zrozumie to dopiero po WŁASNEJ szkodzie.
    Oczywiście winni będą wszyscy inni, a nie on sam.
    Co więcej, wszyscy mogą musieć się potem składać na jego rentę :(