  • Data: 2007-04-08 16:51:05
    Temat: Diety dla kierowcow
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Jestem zatrudniony na umowe o prace w firmie transportowej.
    Jezdze busem do 3.5t (kat.B) i woze reklamacje meblowe
    po niemczech. Mamy przewaznie 60-80punktow i zostawiamy
    paczki (od 1 do 30paczek) na lagerach. Podbijaja nam Lieferschain'y
    jako dokumenty potwierdzajace. Ale do rzeczy.
    Zarabiam 10gr za kilometr, oraz mam 700zl podstawy.
    W tygodniu robie ok. 3500-4000km. Na trasach spotyka sie
    wielu kierowcow ktorzy pracuja w podobny sposob, stawki
    platnicze dla kierowcow sa zroznicowane (zawsze wieksze), ale wszyscy
    maja placone diety. Rozne, od 15 do 30 euro dziennie.
    Chcialbym spytac jak to z tym jest? U nas w firmie nic takiego nie ma,
    spimy w autach na siedzeniach. Nie ma zadnych dodatkow do tej wyplaty,
    w miesiacu ma ok. 2200zl. Gdzie moglbym poczytac wiecej o tym,
    lub sie dowiedziec? Z roznych zrodel dowiedzialem sie iz moj szef
    dostaje diety na nas - kierowcow (jest nas 10) ale nie otrzymujemy ich.
    Gdzie mozna to sprawdzic? Prosze o pomoc...
    Pozdrawiam - Daroot.