  • Data: 2005-05-06 21:17:41
    Temat: Delegacja a czas pracy
    Od: "Lukas" <jakiś_tam_antyspam@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie delegacji a czasu pracy.
    1. W związku z tym że mam wyjechać na delegacji 5-cio dniową. słyszałem, że
    istnieje przepis że jak ma sie dziecko do lat trzech można odmówić polecenia
    delegacji ?? czy to prawda ??
    2. Czy pracując na delegacji po ok 10 godzin dziennie nie licząc czasu
    dojazdu ok 3 godziny w jedną i drugą stronę przysługuje mi jakiś dzień wolny
    (jakby nie patrzeć to 16 godzin wyrwane z życiorysu)

    z góry dzięki za odpowiedź
    pozdrawiam