    From: "Ina" <h...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Darowizna przed czy po slubie?
    Date: Fri, 16 May 2003 09:20:28 +0200

    Witam,

    Mam zamiar przekac mojej corce mieszkanie w formie darowizny. Za pare
    tygodni corka wychodzi za maz i nie wiem czy zdaze zalatwic formalnosci, a
    chce zeby do tego mieszkania tylko corka miala wylaczne prawa, zeby jej
    przyszly maz nie roscil sobie zadnych praw.
    Czy dokonanie tej darowizny po slubie corki daje jej mezowi jakies prawa czy
    raczej jest to bez znaczenia i darowane corce mieszkanie bez wzgledu na to
    czy przed czy po slubie bedzie jej wylaczna wlasnoscia?

    pozdrawiam
    Ina