  • 1. Data: 2002-10-17 13:04:32
    Temat: Czy w Polsce dzieci sluza w wojsku?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Wlasnie, jak to teraz jest?
    Bo w czasach kiedy do liceum chodził byłem, to wtedy chłopak jeśli chciał,
    mógł iść do wojska na ochotnika, przed ukończeniem 18tu lat.
    Czy to się zmieniło, czy dalej jest taka możliwość?

    Michał.

  • 2. Data: 2002-10-17 13:04:35
    Temat: Re: Czy w Polsce dzieci sluza w wojsku?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michal Kukula wrote:
> [...]
    > mógł iść do wojska na ochotnika, przed ukończeniem 18tu lat.
    > Czy to się zmieniło, czy dalej jest taka możliwość?

    Może iść na ochotnika od ukończenia 17 albo 16 roku życia, już nie pamiętam
    teraz dobrze.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-10-17 13:09:22
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Może iść na ochotnika od ukończenia 17 albo 16 roku życia, już nie pamiętam
    > teraz dobrze.

    Ciekawe...
    Cos mi sie o uszy obilo ze dzieciom nie wolno sluzyc w wojsku.
    Jest jakas konwencja miedzynarodowa, i Polska zdaje sie ja podpisala.
    Wyglada na sprzecznosc, wlasnie..
    Wie ktos moze?

    Michal.

  • 4. Data: 2002-10-17 13:26:57
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michal Kukula wrote:
> [...]
    > Cos mi sie o uszy obilo ze dzieciom nie wolno sluzyc w wojsku.
    > Jest jakas konwencja miedzynarodowa, i Polska zdaje sie ja podpisala.

    Dziecko to u nas jest chyba do ukończenia 15 roku życia.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 5. Data: 2002-10-17 13:46:30
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    >Ciekawe...
    >Cos mi sie o uszy obilo ze dzieciom nie wolno sluzyc w wojsku.
    >Jest jakas konwencja miedzynarodowa, i Polska zdaje sie ja podpisala.

    Hmm - wiezienia tez nie sa dla dzieci a jednak powszechna odpowiedzialnosc
    karna juz od 17 lat jest.
    Nie wolno dzieci molestowac seksualnie - ale jednak mozna uprawiac seks z
    15-latkami (a takze robic im zdjecia erotyczne) - po prostu rozna moze byc
    definicja slowa "dziecko".

    Najlepsi nie maja watpliwosci... >>> http://link.interia.pl/f1667

  • 6. Data: 2002-10-17 14:36:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe...
    > Cos mi sie o uszy obilo ze dzieciom nie wolno sluzyc w wojsku. Jest jakas
    konwencja miedzynarodowa, i Polska zdaje sie ja podpisala. Wyglada na
    sprzecznosc, wlasnie..

    Uważaj żeby takie dziecko(16-17 lat) Ci pod blokiem nie wp.....ło
    bejzbolem.Wybije Ci z głowy wszelkie sprzeczości;))))))))

    Leszek