    From: "Kwadrat" <k...@g...WYTNIJTO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy uda sie odzyskac pieniadze?
    Date: Mon, 1 Dec 2003 11:37:13 +0100

    Witam,
    mam pytanie "czy uda sie odzyskac pieniadze wydane na podlaczenie do
    internetu" od telewizji kablowej, z ktora mam podpisana umowe o korzystanie
    z internetu.
    Sprawa wyglada nastepujaco: do konca grudnia mamy dostep nieograniczony do
    zasobow sieci, od 1-01-2004 operator naklada nam ograniczenie w przesyle
    danych (w obie strony) na pewnym poziomie (dokladnie 18GB). W chwili obecnej
    mam podpisana umowe na legalnie udostepnienie swojego lacza innym osobom.
    Od stycznia bedziemy musieli z tego zrezygnowac, gdyz z naszych doswiadczen
    wynika, ze limit przyznany nam przez ISPa nie wystarczy na taka liczbe osob.
    Po wykorzystaniu tego limitu predkosc lacza spadnie do 32kbps (czyli polowa
    zwyklego polaczenia wdzwanianego). Jak latwo sie domyslic, nasz dostawca
    internetu jest jedynym w okolicy (oprocz TP SA).
    I moje pytanie: czy jest jakis sposob odzyskania pieniedzy, ktore wydalismy
    na podlaczenie u operatora? Przy podpisaniu umowy nikt nie mowil, ze
    wprowadza jakies ograniczenia, a sama firma reklamowala sie haslem
    "nieograniczony dostep do internetu".
    Prosze poradzcie co w takiej sytuacji mozna zrobic.
    Z gory dziekuje, sorka, ze taki dlugi post ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Kwadrat