  • 1. Data: 2004-12-29 06:43:30
    Temat: Czy trzeba podpsiywac faktury VAT ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Doszly mnie sluchy, ze od 1 maja 2004, klient cos kupujac nie musi podpisac
    faktury VAT, tylko ja po prostu odebrac czysta moze. Czy to prawda ?

    Fantom
    fut : prawo

  • 2. Data: 2004-12-29 06:50:59
    Temat: Re: Czy trzeba podpsiywac faktury VAT ?
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Doszly mnie sluchy, ze od 1 maja 2004, klient cos kupujac nie musi
    > podpisac
    > faktury VAT, tylko ja po prostu odebrac czysta moze. Czy to prawda ?

    Nie, nie musi. Wystarczy, ze poda swoje dane

    Leszek

  • 3. Data: 2004-12-29 06:52:29
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Nie, nie musi. Wystarczy, ze poda swoje dane

    A musi podac imie i nazwisko do wpisania kto odbiera :
    1) jezeli to firma ?
    2) jezeli to osoba prywatna ?

    Fantom

  • 4. Data: 2004-12-29 07:27:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Fantom napisał(a):

    > Doszly mnie sluchy, ze od 1 maja 2004, klient cos kupujac nie musi podpisac
    > faktury VAT, tylko ja po prostu odebrac czysta moze. Czy to prawda ?

    Faktury VAT jako takiej podpisywac nie trzeba. Jednak nalezy pokwitowac
    odbior przedmiotu oraz ewentualne potwierdzenie zaplaty ;P Krotko mowiac
    dajesz klientowi 3 kwitki: fakture, wz i kp. Podpisuje wz i kp. Niektorzy
    sobie jednak upraszczaja zycie i maja wszystko na jednym dokumencie... :PPP

    j.

  • 5. Data: 2004-12-29 07:27:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Fantom napisał(a):

    > A musi podac imie i nazwisko do wpisania kto odbiera :

    Co odbiera? Fakture czy towar?

    j.

  • 6. Data: 2004-12-29 08:03:28
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > A musi podac imie i nazwisko do wpisania kto odbiera :
    > 1) jezeli to firma ?
    > 2) jezeli to osoba prywatna ?

    Jak firma to nazwa i adres, a jak osoba prywatna to imie, nazwisko i adres.

    Leszek

  • 7. Data: 2004-12-29 08:40:31
    Od: "Michał Gapiński" <m...@p...onet.pl>

    > Doszly mnie sluchy, ze od 1 maja 2004, klient cos kupujac nie musi
    podpisac
    > faktury VAT, tylko ja po prostu odebrac czysta moze. Czy to prawda ?

    ja rowniez jestem zainteresowany odpowiedzia, prosze tych co wiedza wiecej o
    wypowiedz, bardzo ulatwiloby to sprawe z "zaginionymi" fakturami

  • 8. Data: 2004-12-29 08:49:29
    Od: "Monse1" <monse1MAŁPAop.pl>

    Nie ma juz obowiąku podpisywania faktury VAT, ale sprzedawca może tego
    oczekiwać.

  • 9. Data: 2004-12-29 09:29:23
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

    Prawda.