  • 81. Data: 2020-10-23 15:01:19
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Odsunięcie od koryta boli ich straszliwie.

    -----

  • 82. Data: 2020-10-23 17:42:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 22.10.2020 o 20:53, J.F. pisze:

    >Oczywiście, że pisałem. Wielokrotnie.
    >Nie musisz nawet szukać, specjalnie dla ciebie powtórzę: należy
    >edukować, a fanatyków niebezpiecznych dla innych ludzi, nawołujących
    >do wiązania ludziom kamieni młyńskich i wrzucania ich do wody należy
    >izolować od społeczeństwa. Poddać resocjalizacji i/lub w zależności
    >od diagnozy leczyć.

    z tym edukowaniem sprytnie, dalsza czesc ... juz na granicy bezprawia.

    No i ... "edukowanie" czy "indokrynacja"? Bo proponujesz jakby to
    samo, co druga strona robi, tylko odwrotnie.
    Zalezy wiec, ktore poglady uznamy za sluszne :-)

    A co z wolnoscia pogladow ? Nie dopuszczasz?

    J.

  • 83. Data: 2020-10-23 18:44:41
    Od: Kviat

    W dniu 23.10.2020 o 17:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > z tym edukowaniem sprytnie, dalsza czesc ... juz na granicy bezprawia.

    Nie bredź. Ludzi chorych psychicznie stwarzających zagrożenie dla innych
    ludzi legalnie się izoluje i poddaje leczeniu.

    > No i ... "edukowanie" czy "indokrynacja"? Bo proponujesz jakby to samo,
    > co druga strona robi, tylko odwrotnie.

    Płaskoziemcy też twierdzą, że nauczeanie w szkole to indoktrynacja, a
    nie edukacja. I co z tego?
    Może ty nie rozróżniasz edukacji od indoktrynacji?

    > Zalezy wiec, ktore poglady uznamy za sluszne :-)

    Masz jakieś wątpilowści, że wiązanie ludziom kamieni do szyi i wrzucanie
    ich do wody, to pogląd niesłuszny?

    > A co z wolnoscia pogladow ? Nie dopuszczasz?

    Zajrzyj do podręcznika historii i zastanów się dlaczego niektóre poglądy
    są niedopuszczalne.
    W tajemnicy ci powiem, że nawet niektóre są zakazane przez prawo.
    Zgadnij dlaczego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 84. Data: 2020-10-24 06:18:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak jak Chińczycy edukują dzieci Ujgurów.

    -----