  • 31. Data: 2006-03-08 12:31:37
    Temat: Re: Czy takiemu pojazdowi trzeba ustąpić?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    ape <a...@n...poczta.fm> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > > > doczytaj art. 24, ust. 10 pord
    > >
    > > A co niby ma z niego wynikać?
    > > Uchyla art 16?
    >
    > a niby to dlaczego mialby go uchylac?

    Krótko i po raz ostatni.
    1. Z dopuszczalnosci wyprzedzania od prawej, nie wynika, ze wolno jechac
    ciągle lewym pasem, "bo przeciez mogą mnie od prawej wyprzedzac". Zatem art
    24 nijak się ma do moich uwag, na temat obowiązku zjeżdzania na prawą stronę
    i ustepowania jadącym szybciej - patrz nizej
    2. (tutaj, bo nie chce mi się w dwóch miejscach odpowiadac) - na gierkówce,
    poza obszarem zabudowanym, prawie wogóle ne ma miejsc, gdzi można wyprzedzać
    od prawej. Chuyba, ze mówimy o innych gierkówkach - ja mam na myśli drogę
    Warszawa - Katowice.
    3. W sprawie istotne było pytanie z topicu. I na tak zadane pytanie
    odpowiedziałem, inne okoliczności, jak np. to,ze to było na skrzyżowaniu
    itd, pojawiły się później. Zresztą podejrzanie, bo całkiem bez sensu staje
    sie w tym momencie pytanie o ustępowane - jak można zastanawiać sie nad
    ustąpieniem, skoro nie mozna ustąpic bo prawy pas zablokowany?
    Moim zdaniem autor wątku się rozczulił nad sobą, że na niego mrugali, jak on
    sobie lewym pasem jechał, a potem dodał szczegóły, które miały jedgo jazdę
    lewa stroną uzasadnic, tyle że te szczegóły nie zgadzają się (jw.)z wstepnym
    zagadnieniem.
    4. Kwestia świateł czerownych niebieskich, na zderzaku itp. mnie nie
    interesuje w całej sprawie, nie je dotyczyło topicowe pytanie, powodzenia w
    skarżeniu borowików, ze z kolegą ktoś widział jak jechali na neprawidlowych
    światłach.

    Tyle

    EOT

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 32. Data: 2006-03-08 13:44:14
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > No jeżeli jedziesz 140, to jedziesz zdecydowanie za szybko jak na
    > obowiązujące przepisy (no chyba że to była autostrada)

    Zgadzam się, ale to tylko przykład. Nie chcę w to mieszać kwestii związanej
    z przekraczaniem dop. prędkości. Podzielmy w takim razie liczby przez 2 nie
    zmieniając treści podstawowego pytania. Czyli:

    Ale nie znasz sytuacji, gdy zbierasz się do wyprzedzania ciężarówki , nic za
    Tobą nie ma, Ty jedziesz 70, wyprzedzany 60, a nagle dosłownie znikąd, w
    połowie wyprzedzania, na d... pojawia Ci się gość dowalający ponad 100km/h?
    Wali Ci światłami, bo uważa, że jest święty i trzeba mu ustapić? Jakby nie
    mógł zwolnić, zaczekać 20 sek, aż dokończysz wyprzedzanie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 33. Data: 2006-03-08 13:53:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    ape napisał(a):

    > 4. pojazd uprzywilejowany w ruchu jest zobowiazany niezaleznie od
    > swiatel blyskowych miec wlaczane *swiatla drogowe* (na stale!) oraz

    Rety ... jedzie sobie taka karetka w nocy i zbiera żniwa ;)
    Czyli taka karetka w nocy, to marketingowcy pogotowia -
    *sprzedaż* napędzają ?

    > pojazdowi zagraza jakiekolwiek niebezpieczenstwo (np. grozba uszkodzenia
    > felgi przy wjezdzaniu na wysoki kraweznik) .

    Taaaak ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 34. Data: 2006-03-08 13:55:33
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dumnea$b2h$1@inews.gazeta.pl...

    > Rety ... jedzie sobie taka karetka w nocy i zbiera żniwa ;)
    > Czyli taka karetka w nocy, to marketingowcy pogotowia -
    > *sprzedaż* napędzają ?

    doczytaj co dalej uzupelnilem, a potem pisz, ok? :)

    a nie?

    --
    pozdro
    ape

  • 35. Data: 2006-03-08 15:28:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jechałem sam, czyli miałem świadka.

    No to obaj dostalibyście kopa w zęby w ramach odpierania czynnej napaści;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 36. Data: 2006-03-12 09:20:08
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Znam te przypadki - przeważnie nie dotyczą one gierkówki. Nie napisał
    > autor wątku, żeby sytuacja miała miejsce na jednym z takich miejsc, gdzie
    > można.

    Na Gierkówce wolno wyprzedzać z prawej strony. To jest jezdnia
    jednokierunkowa.

  • 37. Data: 2006-03-12 12:03:01
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    wiadomości news:4413e43d$0$1455$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Na Gierkówce wolno wyprzedzać z prawej strony. To jest jezdnia
    > jednokierunkowa.

    no popatrz, pan!
    ... a niejaki romcio rumpel glosil cos zupelnie innego

    --
    pozdro
    ape