eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spółdzielnia ma prawo "wkładać" w drzwi rachunki dla mnie? › Czy spółdzielnia ma prawo "wkładać" w drzwi rachunki dla mnie?
    From: "kubakj" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy spółdzielnia ma prawo "wkładać" w drzwi rachunki dla mnie?
    Date: 1 Dec 2005 22:44:18 +0100

    Ostatnio walcze ze spółdzielnią na temat wkładania przez nich rachunków za wodę
    z drzwii podczas mojej nieobecności w domu. Przeszkadza mi to, bo ciągle giną
    rachunki, pewnie jakieś dzieci wybierają dla zabawy, ale mnie to juz nie bawi,
    bo telefonicznie ksiegowe robią fochy, zeby podac kwote do zaplaty, chociaz to
    ich obowiazek i kaza sobie przychodzic, a nie telefonicznie. Pozatym nie pasuje
    mi, ze moje dane osobowe sobie tak lataja potem po kltce schodowej, jak gdzies
    ten rachunek bedzie sie szfedal. Spoldzielnia sie tlumaczy, ze to dla obnizenia
    kosztow, chociaz mnie to nie interesuje, bo jest ustawa ochrony danych
    osobowych. Czy moge podeprzec sie pod jakas ustawe, ktora? Chce, aby mi wysylali
    korespondencje oraz rachunki listownie, a nie wkladali w drzwi, albo rzucali pod
    drzwi na wycieraczke.