  • 11. Data: 2019-12-13 02:09:36
    Temat: Re: Czy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-12 o 18:15, Shrek pisze:

    > No właśnie - były? Masz jakąś wiedzę, czy tak sobie pieprzysz. Bo mimo,
    > że mam z pewnością większą wiedzę na temat przeglądów budowlanych niż
    > tym, to nawet nie wiem jakie przeglądy i co ile się robi dla magistrali
    > ciepłowniczej.

    > Czemu mieliby nie dostać?

    Co z tgo, ze dostaną jak są już poparzeni?

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-12-13 08:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Co z tgo, ze dostaną jak są już poparzeni?

    Nie wyczułas z tego artykułu ze poparzenia wcale nie sa jakies powazne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 13. Data: 2019-12-13 08:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zacznijmy od tego, czy ktokolwiek w ogóle ponosi za to winę. Awarie
    > się zdarzają. Pewnie dziennikarz zapytał, czy ewentualny winny
    > poniesie ko0nsekwencje i uzyskał odpowiedź, że rzecznik nie wyklucza
    > takiej odpowiedzialności. Podejrzewam, że rzecznik wielu innych
    > rzeczy nie wyklucza, nawet tego, ze do awarii doszło na skutek
    > uderzenia meteorytu, bo chwilowo ratują i nie ma czasu analizować
    > przyczyn. Potem dziennikarze się dziwią, że nikt im nic nie chce bez
    > autoryzacji powiedzieć, bo przekręcają po swojemu słowa.

    Mylisz przyczyne ze skutkami.
    Dziennikarze zadaja takie a nie inne pytania bo liczni rzecznicy i
    politycy staraja sie tak odpowiadac na pytania zeby nic nie powiedziec.
    Naprawde sadzisz ze dziennikarz nie wolałby zadac normalnego pytania i
    uzyskac normalnej odpowiedzi?

    W omawianym przypadku niedorzecznik powinien odpowiedziec wprost: za
    wczesnie na jakiekolwiek spekulacje na temat ewentualnej
    odpowiedzialnosci za awarie.
    Powinien tak powiedziec bo tak naprawde nic nie wie. Chyba ze wie to
    mogłby powiedziec to co wie.

    Ale jak to rzecznicy maja w zwyczaju, woli pierdolic o "nie wykluczaniu
    konsekwencji" i kazdy wie dlaczego akurat w tym przypadku tak mowi i co
    tak naprawde pod tymi słowami sie znajduje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 14. Data: 2019-12-13 11:35:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Dec 2019 02:06:07 +0100, Animka napisał(a):

    >>> https://www.stefczyk.info/2019/12/12/rzecznik-rzadu-
    nie-wyklucza-ze-odpowiedzialnych-za-awarie-sieci-cie
    plowniczej-w-warszawie-spotkaja-konsekwencje/

    > A co ma Stefczyk do tego. Swoim szmalem bankowym niech się zajmie.

    Stefczyk to jeden z trybów pisowskiej mafii, więc robi to, co każe
    Nowogrodzka.
    Awaria jest okazją do przywalenia Trzaskowskiemu, dlatego piebiakowe trolle
    zwiększyły aktywność nawet na niszowej grupie dyskusyjnej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2019-12-13 14:10:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 11:35, małpa pisze:
    > "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    > Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    > Mark Twain

    :))))))))))))

  • 16. Data: 2019-12-13 14:38:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie - były? Masz jakąś wiedzę, czy tak sobie pieprzysz.

    u2, w zasadzie, nie ma żadnej wiedzy na żaden temat.

    Teraz ten opóźniony kretyn znowu przerobi Queequeg na Queer i będzie się
    cieszył jakby mu ktoś do zupy nasikał. Taki poziom wczesnej podstawówki.

  • 17. Data: 2019-12-13 15:26:23
    Od: z <...@...pl>

    ojtamojtam Zaniedbali tylko rdzę. naczytali się ekologicznych ulotek o
    dotlenianiu i walce z CO2 ;-)

  • 18. Data: 2019-12-13 16:12:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 14:38, Queequeg aka Wueer pisze:
    > Teraz ten opóźniony kretyn znowu przerobi Queequeg na Queer i będzie się
    > cieszył jakby mu ktoś do zupy nasikał. Taki poziom wczesnej podstawówki.

    :)))))))))))))))))))))))

  • 19. Data: 2019-12-13 16:18:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 08:00, Budzik pisze:

> [...]
    > politycy staraja sie tak odpowiadac na pytania zeby nic nie powiedziec.
    > Naprawde sadzisz ze dziennikarz nie wolałby zadac normalnego pytania i

    Ponieważ miewam z tym kontakt, to Ci powiem, jak to wygląda. Leży sobie
    przykładowo TIR w rowie. Przyjeżdża dziennikarz. Jesli zapyta o
    przyczyny, to każdy mu powie, że nie wiadomo. To chytrze zadaje pytanie:
    "Czy wyklucza pan zamach terrorystyczny?". No i teraz można
    odpowiedzieć, tak, albo nie. Jeśli powiesz "tak", to zacznie pytać, na
    jakiej podstawie. Najprościej powiedzieć "nie". Ponieważ nie wiadomo, co
    się stało i niczego wykluczyć nie można. No i teraz dziennikarz pisze
    tytuł: "Wywrócił się TIR - policja nie wyklucza zamachu
    terrorystycznego". Niby prawda :-)

> [...]
    > odpowiedzialnosci za awarie.
    > Powinien tak powiedziec bo tak naprawde nic nie wie. Chyba ze wie to

    I zapewne tak powiedział. Potem poszły pytania dodatkowe :-)

    > Ale jak to rzecznicy maja w zwyczaju, woli pierdolic o "nie wykluczaniu
    > konsekwencji" i kazdy wie dlaczego akurat w tym przypadku tak mowi i co
    > tak naprawde pod tymi słowami sie znajduje.

    Nie każdy, bo przykładowo ja nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2019-12-13 16:25:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    u2 <u...@o...pl> wrote:

    No i widzisz, mówiłem. Powiesz "skacz debilu" a ten będzie pytał "jak
    wysoko?".