eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem) › Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    From: "WojtekS" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    Date: 5 Jan 2004 15:13:21 +0100

    Witam,

    Mialem nastepujacy wypadek z myjnia BP: mylem samochod, lusterka byly
    zlozone. Szczotka (ta czesc miekka) jakos zachaczyla o lusterko i
    oderwala czesc plastikowa, ktora potem peletala sie po ziemi i sie
    otarla o podloge.
    Zglaszam skarge, obsluga BP przeprasza i wypelniamy wniosek do PZU.
    Wniosek przesylam do PZU.
    Z samochodem jade do PZU i fachowiec mowi "naprawiac".
    Przychodzi pismo z PZU ze nie uznaja szkody bo ich (jak to bylo)
    "DOCHODZENIE" wykazalo ze nie mialem zlozonych lusterek.

    [ pomijam ta czesc gdzie mysle zobie, zeby jasny szlag trafil BP i
    PZU, ze to sa zlodzieje, itp.]

    Moje pytanie brzmi: czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni? Czy nie
    moge powiedziec przy takim przypadku "albo dajecie mi od reki 5000 PLN
    na pokrycie szkody (to co zostanie zwroce wam kiedys tam) albo wzywamy
    policje bo rozwaliliscie mi samochod"?

    Na razie wyglada tak, ze jak ktos mi uszkodzi samochod to jest
    zasadniczo MOJE zmartwienie (ja musze umawiac sie z PZU, a potem sie z
    nimi uzerac)...

    Dzieki z gory za odpowiedz na pytanie powyzej.
    Wojtek