eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można wypowiedzieć porozumienie zawarte na czas określony ? › Czy można wypowiedzieć porozumienie zawarte na czas określony ?
    From: barney <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy można wypowiedzieć porozumienie zawarte na czas określony ?
    Date: Tue, 17 Aug 2004 23:32:00 +0200
    Sender: m...@o...pl@afd38.internetdsl.tpnet.pl

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    Mam oto taką sprawę. Zamieszkuję sobie w bloku który ma podziemmny
    parking. Żeby móc korzystać z tego parkingu podpisałem ze spółdzielnią
    porozumienie że miesięcznie będę płacił za to miejsce X zł. Porozumienie
    zostało zawarte na 5 lat, i nie ma w nim żadnej wzmianki że można je
    wcześniej zerwać (no chyba żebym przestał płacić za miejsce postojowe).
    Dzisiejszego pięknego dnia dostałem zawiadomienie że spółdzielnia
    wypowiada mi to porozumienie (bez podania powodu, po prostu lakoniczne
    stwierdzenie że dniem YYYY-MM-DD zawarte porozumienie przestaje
    obowiązywać) i proponuje podpisanie nowego w którym to samo miejsce
    postojowe kosztuje już więcej. Pytnie: Czy mogą o tak sobie wypowiedzieć
    porozumienie zawarte na czas określony jeśli ja tego nie chcę (z
    wiadomych finasowych powodów)? Czy reguluje to jakiś artykuł, przepis na
    który można się powołać w rozmowie z nim (bo do takiej rozmowy
    pewnie dojdzie)

    barney